Ubahsuai Rumah, Ruang Letak Kereta, Ubahsuai Dapur, Pemasangan Jubin, Mengecat, Membaiki Bahan Kalis Air, Sistem Paip, Ubahsuai Pagar, Jeriji Besi, Kabinet Dapur, dan Siling Plaster.

YOUR ONE STOP RENOVATION, CONSTRUCTION AND INTERIOR DESIGN CENTRE

"Kami menawarkan perkhidmatan ubahsuai rumah dan pejabat bagi sekitar kawasan di Lembah Klang, terutama di kawasan Seri kembangan, Equine Park, Puchong, Putrajaya, Cyberjaya, Putra Heights, Bandar Kinrara, Subang dan Damansara"

Monday 22 February 2016

VYNIL FLOORING @ LANTAI VYNIL MOTIF KAYU

Lantai Vynil Motif Kayu / Vynil Wooden Floor

Lantai Vynil akan membuatkan interior kediaman anda menjadi lebih menarik dan lebih indah serta menampilkan unsur kayu yang sangat menawan dan mewah kerana lantai adalah elemen penting dalam rekabentuk dalaman kediaman, restoran, butik dan sebagainya. 
Kami jual dengan harga yang amat berpatutan dan pemasangan yang amat kemas dan teratur.


Lantai Vynil diperbuat dari PVC yang berkualiti dan tahan lasak, berbeza dengan rekabentuk dan material kayu terdahulu yang lebih mudah dimakan anai-anai dan mudah diresapi air.



Lantai Vynil dapat digunakan sebagai pengganti kepada penggunaan karpet lantai. Apa yang membezakan adalah ianya lebih kemas dan melekat terus kepada permukaan lantai dan boleh dibuka pada bila bila masa tanpa merosakkan permukaan lantai yang dipasang. 

CONTOH PEMASANGAN LANTAI VYNIL

Lokasi : Alam Sutera Bukit Jalil


Kelebihan Lantai Vynil:
  • Tahan Lasak / Extremely Durable
  • Kalis air / Water Resistant
  • Mudah dijaga / Easy Maintenance





JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MENDAPATKAN LANTAI VYNIL DARI KAMI DENGAN JAMINAN KUALITI YANG TERBAIK.

CALL US NOW @ 019-9273 735 (MR. KHAI)

No comments:

Post a Comment